År 2010 (Januari - Juni)

Lite av det som hänt iår! :)
Vi börjar med Januari - Juni

 

Invigde året med att fira nyår med Arvid, skåningar och en massa andra människor! :)

 

Diana den lilla rackarungen fyllde 20 och detta firades med en väldigt trevlig fest!

Hände mycket roligt på den festen kommer jag ihåg nu när jag tänker tillbaka ^^

 

Hade ganska så kort hår där i januari också ;;)

 

 

Under februari hände något väldigt roligt!

Jag, Min syster och Anton skulle åka till Finland och se Sonata arctica.

Vi skulle ändå till Olulu men vi tog en paus i Haparanda för att äta och springa in en sväng på Ikea.

Min syster ser där två klockor med olika tider och utbrister "Kolla så konstiga klockor, en måste ju gå fel".

Då gick det upp ett ljus för mig som jag inte tänkt på och haft med i beräkningarna. DET är tidskillnad mellan Sverige och Finland! Med detta i åtanke så visade det sig att vi skulle ALDRIG kunna hinna till Konserten i tid. Tragiskt nog, vi försöker fortfarande hitta någon Sonata konsert så vi får prova igen!

Till råge på allt så åt bilstereon upp vår New Moon ljudbok som vi lyssnade på.. Så vi fick gladeligen lyssna på finsk radio stora delar av den sorgsna resan hem!

 

 

After work och fest är väl den beskrivning som passar mars bäst! :)

(Var bara tvungen ta med sista bilden eftersom att jag älskar bilder som fångar saker i sitt ögonblick.. I det där ögonblicket krossade jag Annas fot med mitt knä) :D

 

 

April!

En fest där vi bastade och hade jättetrevligt. Desutom var Erik där, är så sällan man träffar den pojken så det är alltid trevligt

Sen drog jag och Anton upp några dagar till Vidsel och firade Påsk med hans familj. Skoter, Pimpling och snögubbebygge stod på schemat där !

 

Lite pinsamt faktiskt, tog inte en endaste bild under maj månad!

Men vill minnas att jag hade fullt upp med Jobb, gym och GI diet under den perioden. Inte speciellt mycket att fotografera med andra ord! :)

 

 

Juni började med att Frida fyllde 20 och detta firades med buller och brak (och visst en puss till mig också.. haha det visste jag inte förrens jag såg bilden nu) :D

 

Sen fick jag åka ner till min underbara vän Arvid och vara med när han tog studenten! Helt fantastiskt roligt att både få se hur otroligt duktig han är samt att få vara med när han tog studenten :)

Tyvärr var jag hemskt sjuk! just typiskt!

 

Sen.. SÅ BÖT JAG BIL!!!

Väldigt skönt det med. Bilden ovan visar hur OTROLIGT fin den var när vi hade fixat den. Så fin har den nog aldrig varit ^^

 

 

Det var allt jag tänkte visa nu! Det är så mycket som hänt under den andra halvan av året så det tar vi imorgon! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback