År 2010 (Juli - December)

 

i
Vi åkte till nattivalen (Inget som jag kanske rekomenderar) och såg på Björn rosenström! Vi hade jätte roligt trotts att "festivalen" sög! Underbart sommarminne <3
Tillbringade många sköna (och kalla, som den ovan) med Frida dagar på Piteå havsbad.
Saknar bad och strand!
Ute i skärgården tillsammans med familjen
Jag åt mycket glass
Började titta på lägenheter!
Var på en liten dags tur på Piteå dansar och ler, min syster vann denna awsome hatt som jag hade mycket kul med!! ^^
Mer båtturer, denna gång till Rönnskär där jag inte varit på säkert 10-11 år
Var ute och fiskade med Anton, hans bror min syster :)
Många ego bilder och många bilder på mig och Anton fanns det denna månad, men 3 får räcka ;)
Umgicks mycket med Arvid under hösten! Saknar den lilla pojken härhemma! ^^
Random bild på nisse är han njuter utav sista dagarna på sommarstugan
Var på fest hemma hos Olle!
Anna var hemma den helgen, ännu ett nylle jag saknar i stan! Varför flyttar folk ifrån mig?x)
Hittade en sjukt ful sko på stan!
Bilden gör den inte rättvis, den var MYCKET fulare i verkligenheten.. förstår mig inte på folk..
Hahha, en grimach jag och Anton gjorde under en period! VI skulle undersöka vem som gjorde den bäst! ;D
Min syster fyllde 16
Försökte se söt ut så att Anton skulle vilja gå ut och gå med mig.
Var på inflyttningsfest hos Susanna!
Dock det jag minns mest av det var detta (observera att jag var nykter)
Varnar alla sunda människor att skita i de högklackade skorna
Jag och Anton flyttade in i lägenheten! Så vi hade en mycket trevlig inflyttningsfest! Massor med gamla, men även många nya ansikten! Blev en riktigt lyckad kväll ^^
Vi levde en månad utan dusch.. men lägenheten blev slutligen färdig i mitten av december (La nyss ut bilderna på lägenheten så vill ni se dom igen är det bara att skorlla ner ;)
Fest hos Lisa med utgång på det!
Även detta en lyckad kväll :)
Julafton som firades hemma hos min familj samt på jobbet! :I
Köpte denna underbara tomte som jag nog kommer gifta mig med! :)
Kort och gott har det här året handlar om
Fest (iallafall först halvan)
Flytten
Och framför allt jobbet som det som tur är har funnits ganska gott om iår! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback