Galenskap

Ni kanske nu kan förstå mitt ogillande emot bloggdesigner.. Allting går bara emot en helatiden!
Har försökt googla fram (jaa, så gör dom som inte är så insatt i designande) och jag har inte lyckats hitta hur jag ska lösa detta med headern som inte syns.
Om någon utav er som läser detta sitter inne med informationen om vad jag ska göra, släng då iväg en liten kommentar :)
Av en irriterande orsak så har jag 1 timme på mig att
- Äta frukost
- Duscha
- Fixa någon middag till ikväll
- Hinna till jobbet i tid


Kommentarer
Arvid

hehe, ska försöka hjälpa dig fina du... har du arkiverat bilden på din blogg till bloggarkivet och sedan kopierat http adressen som kommer upp när du förstorar bilden? Läg in den adressen mellan klammrarna ( ) på header och se magin hända! ;D annars vet jag itne vad som kan vara fel, min fråga till dig är hur du fick din kommentarruta transparrant?! Snyggt..! :D



Blogg: http://konichiwany.blogg.se/
2010-12-29 @ 22:47:47




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback