Hemma hos

Tänkte att jag skulle ta er på en liten rundtur hemma hos mig :)
Börjar med det tråkiga!
Hallen. Har inte alls hunnit göra någonting här, men det får jag jobba på
Vardagsrummet, väldigt mörk bild men då ser julgranen desto bättre ut! ^^
Vardagsrummet igen
Behöver en ny tv-bänk då denna inte riktigt passar nu sen vi skaffade ny tv.
Har verkligen inte upplevt dessa bilder såhär mörka tidigare!
Iallafall, Vardagsrummet (eller Antons data hörn)
Sovrummet
Har faktiskt ett "sov gott" ovanför sängen numera, annars är det sig likt!
Köket
Det har vi fått till alldeles perfekt :)
Vårt nyrenoverade badrum
Tycker inte bilden gör det rättvis, Älskar verkligen badrummet :)
Det var lite kort och gott hemma hos mig  :)
Har bara bott här i två månader ungefär men trivs super! Det är så fint och nära till allt!
Men, nu måste jag bege mig till jobbet!
Tjing!

Kommentarer
D I A N A . S K U R D

ni har fint hemma hos er :) och ja vi borde ha en filmkväll :)



Blogg: http://dianasl.blogg.se/
2010-12-29 @ 14:50:23




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback