Tunga ögonlock

Mina ögonlock börjar kännas riktigt tunga och jag börjar lite smått tråna efter sängen!
När jag vaknar imorgon är det en ny dag som också är årets sista dag. Skönt och vemodigt på samma gång. Tiden går så fort numera att jag börjar bli rädd att vakna upp en dag och se att hela mitt liv passerat förbi utan att jag egentligen inte hunnit med allt det jag vill.
Det här året har gått fortare än vad något annat år gjort. Minns 3 veckor innan jul då JAG INSÅG att det var 3 veckor kvar till jul.  Minns att det kändes obegripligt. Tyckte att det var nyss jag och Frida åkte och solade under dagarna då jag inte jobbade.
Även nu när jag tänker på det så är det för mig obegripligt hur tiden kan springa ifrån en på det sättet.
Men, som sakt, det är inte bara negativt med ett nytt år. (förutom att man blir äldre)
Det kan också vara skönt! Skönt med ett nytt år som kommer innehålla nya möten men ännu omötta människor, roliga aktiviteter och förhoppningsvis mer jobb!
Så många möjligheter som 2011 kommer innehålla.
Ne nu ska jag titta på lite Big Bang theory (stavning?) och sen uppsöka min mysiga säng!
Sov gott allesammans ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback