Välkommen!

Här kommer min nya blogg!
La ju ner bloggandet pågrund utav brist på ork och ideér, men saknade det allt för mycket så jag återgår nu igen på ny adress!
Några saker ska ni dock veta:
1. Jag ÄR en Prinsessa, så det finns INGEN lögn med headern!..eller
2. Jag HATAR verkligen att pyssla med bloggdesigner...
Alla som är duktiga på design får gärna lämna en kommentar som frivillig till att fixa min design till den dan jag behöver det * blink blink*

3. Ingen av mina nära och kära har någon aning om denna blogg än så länge

Klockan börjar vara rätt mycket så jag ska nog troligtvis gå och lägga mig snart!
Att jag ska lägga mig nu (23.30) är dels för att jag håller på att bli gammal ( Hur ska man annars förklara att man börjar gäspa och längta efter sängen redan vid 22.00??) och dels för att jag ska upp och jobba imorgon.
Detta är det allra senaste för dig som vill vara "inne"
Spring iväg till DollarStore och köp dessa OTROLIGT radom glasögon som jag hittade idag!

Haha! Väldigt charmiga bilder som jag får säga det själv
(Särskillt den med prislappen i ansiktet, " HEEJ Kolla här, jag kostar bara 20kronor")







Men, åter igen!
Välkommen hit och jag hoppas att ni stannar! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback