-

Hejsan!

Har verkligen blivit låg updatering idag. Blev att åka iväg till Blåsmark direkt då jag vaknade för att plocka upp våra vinterdäck. Sen har vi varit på pappas jobb och han han hjälpt oss att fixa en sak som var trasig samt att jag och Anton bytte däck. Är faktiskt sjukt duktig på att byta däck om jag får säga det själv :D
Sen så åkte vi till farmor och fikade och satt och surrade ett bra tag. Hon hade varit förbi oss men vi hade ju inte varit hemma så då passade vi på att åka förbi.
Är jättelycklig för vi började prata om hjortron och om hur gott det är till glass, och så visade sig att hon hade en massa hemma så jag fick med mig en jättestor burk med Hjortron. uj uj UUUJJ.. blir vaniljglass och hjortron nästa helg tror jag banne mig!!! :D *lycklig*

Sen när vi kom hem har vi mest diskat bort och nu ätit middag. Blev kebabkött m bacon (oohh yeah,) och potatisklyftor. SJUKT goda potatisklyftor får jag lov att påpeka. Sitter just nu och "dör" efter maten. 

Ikväll blir det nog inte speciellt mycket tror jag. Blir nog mest att titta lite film och äta bären som jag hade köpt till igår men glömde?!?!? Hur gick det till egentligen?




Titta grymma glasögonen jag hittade på pappas jobb, är typ skyddsglasögon och JAG VILL HA DOM!!
(Försök att förbise den icke så charmerande bilden på mig ;D)

Ne, men sådana vill jag ha och gliiiida runt i! ^^

Kommentarer
Anneli

Kul att du är med och tävlar hos mig :)

Lycka till och ha en trevlig kväll!



Blogg: http://vanitas.blogg.se/
2011-04-17 @ 21:24:50




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback