Åtta Punkter om mig själv

Blev utmanad utav Jennie där jag ska göra en lista med 8 punkter om mig själv! Sedan är det meningen att man ska utmana 8 andra bloggare men, eftersom att jag läser ett så begränsat antal bloggare (Och Jennie utmanat flera utav dom) så utmanar jag alla som känner för det! :)

- Jag är envis, om jag bestämt mig! Om jag verkligen har bestämt mig för något då är det svårt att stoppa mig!

- Jag har inte färgat mitt hår på snart 1 år. Valde att ge mitt hår en liten paus så nu är jag helt naturlig. Är dock i funderingar på vad jag ska färga för färg härnäst.

- Jag byter ofta sockar 2 gånger per dag Har ingen ordentlig förklaring

- Jag tvivlar inte det minsta på en andevärld och ett liv efter döden. 

- Jag tvivlar inte heller på liv på andra planeter.
Det vore helt ologiskt att göra det

- Jag älskar mat, mat är nog en av mina största passioner. Men jag hatar att laga den...

- Jag hatar sladdar. Synliga sladdar gör mig stressad. Lägenheten våran innehåller för tillfället en hel drös med synliga sladdar som dagligen gör mig stressad, men jag vet inte hur jag ska få bort dom.

- Jag kan inte dyka utan att hålla för näsan. Tragiskt men sant, har många gåner försökt lära mig detta utan resultat. Tvivlar på att jag någonsin kommer lära mig detta.

Kommentarer
Anonym

när du dyker under vattnet, så kan du säga bokstaven mmmmmmmm

då blåser det ut luft från nästan, funkar!



2011-04-04 @ 16:42:20




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback