Beautiful day

Godmorgon Bloggen!

Ännu en gång är jag vaken, trött, men har iallafall fått några fler timmar än gårdagsnatten. Charlie har dock stört mig några gånger. Han blir bara värre och värre tycker jag. Han ska gosa i ansiktet och förstår inte att man kanske inte vill det om man ligger och sover..
Men iallafall bättre än igår som sakt, vilket var skönt!
Ska strax ta och kila iväg mot jobbet i detta underbara väder. Om jag sätter mig på golvet och tittar ut genom fönstret så skulle jag nog kunna lura mig själv att det är sommar ute (eftersom att då ser jag inte längre snön som är på marken). Synd att jag inte steg upp lite tidigare, då hade jag hunnit gå in till jobbet!

Men, ha en trevlig dag allesammans! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback