Dax för DDS

Hoh Hejsan och Godkväll!

Promenad, Pump och sen promenad hem igen. Det är det som stått på schemat ikväll vilket jag precis avslutat. Älskar verkligen detta med promenad till Pumpen (Dock bara om vädret tillåter). Det är verkligen underbart att få en massa frisk luft (HAHA pensionärsvarning på det!!) men ja.. det är ju sant :)
Var ett tungt och hårt pass även idag. Är dock grymt ledsen eftersom att dom fått för sig att göra någon trög ändring på korpen som gör livet mycket svårare för mig. Jävligt surt faktiskt..
Jag som har kommit igång så grymt bra med den träningen, känns som att lusten kommer dala nu faktiskt.

Tycker att det är dax att sätta lite fart nu så jag blir klar med DDS snart (Datorn, Duschen, Sängen). Ska nämnligen ipp kl 6 imorrn(!!!) och kommer vara på jobbet mellan 07.00 - 17.00. Kommer tyvärr bli riktigt tungt att stiga upp så pass tidigt, är inte ritkigt van det. Men, får lov att gå!
Detta kommer ju dock betyda att någon uppdatering för morgondagen mest troligt kommer dröja (Om jag nu inte ids kasta in ett på morgonen vill säga)

Som sakt, blir Duschen och sen sängen alldeles strax!
Sov gott <3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback