Done and DONE!

Sådärja, då var jag klar med den första delen utav dagen.
Har bakat tårta (Hoppas den kommer smaka bra), diskat och tagit en promenad tillsammans med Anton på min mysiga runda! :)
Helt perfekt med andra ord. Inväntar nu bara att få åka iväg och hämta mina smågrisar till syskon och sen åka iväg till stugan och fira och äta god mat och tårta!! Längtar :D
När vi bakade tårta så gav jag charlie en liten tallrik med grädde på och han var såå exalterad. Oj så nöjd han var och han slikade rent tallriken både en och två gånger extra! Har faktiskt sparat grädden som blev över så han kan få en liten klick till sen. Han måste ju få lite lördagsmys ibland han också! :)

Jag och Anton har insett hur morgonpigga vi blivit. Senaste veckan så har vi varit uppe innan 10 varje dag. VIlket är hemskt positivt. Inte nyttigt att sova bort hela dagen ju! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback