Fortsatt trisstes

Eftermiddagen är påbörjad och jag har ännu inte påbörjat något som är kul eller intressant. *suck*
Lyssnar lite musik, tittar lite bloggar, blir less, tittar lite House, börjar om från början. Ungefär så har hela denna söndag sett ut. Tänkte försöka mig på att bryta mönstret ett tag, iallafall litegrann.
Tänkte stoppa hörlurar i öronen och bege mig ut på en promenad runt "min runda". Kanske tillochmed hitta nya vägar som jag inte sett ännu. Undra om det är varmt ute?
Har inte kollat än, inte ens det har jag gjort.

Nej, dax att göra något. Promenad here I come.
Sen blir det att dra fram damsugaren, det dumma med våren är ju at tman drar in sandstrand efter sandstrand.

Kommentarer
Erki

Du får då mer gjort än mig i alla fall. Boooooring på jobbet! XP



2011-04-10 @ 15:54:05




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback