Fylld Lördag

Hejsan svejsan! 

Har just tryckt i mig frukost för 3 personer bara för att jag var glad att vi HADE frukost hemma ^^
Tokerier! Försöker nu skriva så pass fort jag kan eftersom att jag har bara 3 minuter på mig att skriva klart detta. Ska sedan baka tårta, ta en promenad och diska innan jag ska iväg och plocka upp syskonen för att sedan dra ner till stugan och fira min far på 48 års dagen! (fast, den är egentligen imorgon)!
Blir spännande detta med tårtan eftersom att jag ska prova något nytt idag, ska nämnligen krossa kexchoklad och he imellan bottnarna. 

Vad tror ni, kan det funka?

Förövrigt Har sovit så fruktansvärt bra inatt så jag kan knappt finna ord för det. Vaknade inget förren typ halv 7 då Charlie slickade i mitt ansikte, men det var knappt så jag vaknade då heller.. Helt fantastiskt var ordet! :D

Trevlig lördagsmorgon allesammans! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback