Gråmulet

Hyresvärden var förbi med en ny bransvaranare. Hoppas att denna får vara hel nu så att inga fler "missöden" händer ;D
*Suck*, man kan verkligen känna av att det är en gråmulen dag. Man känner sig trött och sliten hela tiden. Inte alls som igår då jag var fylld med energi hela dagen. Däckade ju dock i sängen där vid 11 eftersom att kroppen var helt tömd efter Zumban. Idag går jag bara omkring och gäspar och ojjar mig lite över Body pumpen som stundar ikväll.. BLUBB!!

Aja, jag och Anton ska dra iväg och handla lite nödvändigheter snart. Tandkräm bland annat, men också något att äta till middag. Vill inte äta köttfärsmat idag igen. Det är typ det enda vi har kvar så är sjukt less. Så vi får hitta något billigt och gott till dagens middag!
Verkligen tungt att leva på luft och kärlek som vi gör nu! :D



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback