Helt otroligt underbart fantastiskt !!

Hejsa hoppsan!

Sitter här med enorma mängder utav energi. Detta kommer nog med all säkerhet gå om rätt fort. Har precis kommit hem från Zumban, därav all positiv energi som flödar. Blir nog snart duschen för min del! :)
Denna dag började med att jag och Anton åkte och lunchade inne i stan och sen gick vi omkring i lite butiker. Jag köpte 3 par solglasögon (återkommer till dessa lite senare), kattkoppel och en usel sladd till vår så kallade skrivare -.-
Jag och Charlie har varit ute och provat kattkopplet en stund idag. Han gillade verkligen inte att ha kopplet men så fort vi kom ut så vart han Lyckliga ute Charlie. Jag tror han är skapt att vara utekatt. Vi var bara ute en snabbis eftersom att middagen väntade så vi gick in. Då satte han sig GENAST vid dörren och majauade hjärtskärande och kom och tittade på mig med sina stora, bruna sorgsna ögon. naw stackarn. Får nog lov att gå ut med honom en sväng nu ikväll eller imorgon under dagen.

Jag och Anton och också  påbörjat "Stora-vår-städet" som jag kallar det. Allt ska städas mer noggrant än vad det någonsin gör. HELT GALET SUPERSTÄDAT alltså. Vi är halvvägs och vi planerar att bli klara imorgon! Kommer bli superskönt! :)

Men, som sakt, åter till mina super awesome solglasögon.
Alla som känner mig kan redan min filosofi kring solglasögon. Det finns inga "snygga" solglasögon så det finns ingen idé att leta efter "snygga" solglasögon. SÅ.. därför ska man köpa FULA och STORA solglasögon. Och jag har mina vänner, hittat de mest perfekta, fula, stora, DUNDER GRYMMA solglasögonen. Dom var så fantastiska att jag var tvungen att köpa två par i olika färger!!


Detta var LÄTT de bästa 111kr jag NÅGONSIN spenderat!!
Im in love <3

Kommentarer
Anonym

Men vafan XD runda?



2011-04-28 @ 01:19:06




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback