Hjärteklump

Mycket saker som händer just nu. Vanligtvis gillar jag att ha mycket saker planerat så att man håller sig sysselsatt men just nu börjar det tynga lillhjärtat eftersom att det är så mycket som inte är "säkert".
Jag gillar när saker är P.L.A.N.E.R.A.D.E så att man vet vad som händer och när det ska hända. Hatar dock när saker är ovissa, det ska se, men det är ovisst om hur, när och var.
Detta gör mig stressad och förvirrad och av någon konstig anledning så är nästinpå allt i mitt liv just nu Oplanerat och ovisst.

Tillexempel så ska jag KANSKE på en lång bilfärd till oulu nästa fredag. Kanske.. bara kanske..
Ovisst, otryggt..

Måste fixa Besiktning på bilen snart.. Snart..

Byta däck på bilen.. någongång..

med mera med mera..


Ingen planering

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback