Hunger

Hejsan!

Nu var det slut på arbetsdagen och jag har precis kommit hem.
Håller nu på att svälta ihjäl eftersom att jag glömde ta med mig lunch till jobbet så det är snart 8 timmar sedan jag åt!! Galet!!!
Vet inte heller vad jag ska äta.. Känns konstigt att äta något nu eftersom att det snart är middagstid och det känns å andra sidan dumdristigt att INTE äta eftersom att.. som sakt.. JAG SVÄLTER!!

Hur som helst, för att lämna det plågsamma samtalsämnet, Hunger så går jag nu över till något helt annat.
Blir nog idag ännu en promenad + pump men denna gång med sällskap! Låter både nyttigt och trevligt :)
Ska också fortsätta tvättningen som familjen Engman / Holmström nyligt påbörjat. Fanns verkligen en hel den tvätt och jag börjar sakna mina favoritbyxor :(

För att återgå till maten: Behöver gå och ta mig en macka!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback