i städtaget

Hejsan!

Tar en liten välbehövlig paus i städandet. Insåg att jag inte hade städat ordentligen på över två veckor vilket innebär att det inte var fullt så fräscht som jag vill att  det ska vara. Så tog mig i kragen och började nu. Än så länge så har jag hunnit dammtorka och dammsuga. Ska strax ta tag i att skura riktigt ordentligt.

Har faktiskt hunnit med mycket idag, beror nog på att jag var uppe så pass tidigt som jag var.
Först så såg jag och Anton på "The green Hornet" imorse. Blev riktigt riktigt överraskad över hur bra den var. Hade ratat den nu hur länge som helst eftersom att jag tyckte att det såg ut som en skitfilm. Gillar dock när det blir så! ^^
Sen så har jag och mamma varit iväg och köpt en födelsedagspresent åt pappa som fyller år på söndag (Firandet blir dock redan på lördag) :)
Tog dock ett jävla bra tag att hitta det vi sökte efter i en lämplig prisklass. Men skam den som ger sig.

Nu när jag är klar med städet så ska jag kasta ihop nått snabbt att äta. Blir nämnligen pump med Frida ikväll :) *Yeeey*

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback