Invigning!

Efter mycket om och men blev det inget förrådsrensande. Inte ännu, men tyvärr så kommer det senare. Har dock renbäddat min säng i ENBART siden. Anton är inte det minsta lycklig eftersom att han hatar siden. Insåg att jag hade ett siden lakan?!?!? Måste ha fått det av farmor i flytten utan att ha märkt det. Iallafall så är med andra ord ALLT i siden vilket känns både spännande och läskigt!
Kan säga att detta kommer bli en helt ny upplevelse för mig :D

Tillochmed simningen får ligga på hyllan idag (GAAH Frida kom hem och ta tag i detta!!!) eftersom att Grillsäsongen ska invigas. Mys pys med andra ord. Är dock någon timma bort och jag börjar känna mig hungrig redan. HÅLL UT JENNY!! :)
Det blir, vad jag vet, Jag, Anton och Robin, kommer säkert  bli mycket trevligt! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback