Irriterad...

"GODmorgon"..

Vaknade för ungefär 30 minuter sedan eftersom att jag alldeles strax ska ta och bege mig till jobbet, inga konstigheter. FÖRUTOM den lilla detaljen att jag inte somnade förrens 3 - halv 4...
Och inte på grund utav att jag satt vid datorn eller dylikt så att jag bara har mig själv att skylla... NEEEJDÅ!
Gick faktiskt och la mig kl 22 igår så det var en alldeles lagom tid.
Precis när jag skulle till att somna så börjar brand varnaren att  pipa.. inte intensivt utan "Det-är-slut-batterier" pipet. Okej..
Låter det vara av någon dum anledning.. klockan blir slutligen 2 och jag blir totalt galen och försöker fixa det så går dit för att slita ut batterierna.. INTE tusan gick det eftersom att den förbaskade Brandvarnaren går ju INTE att öppna..... Slutar med att Anton lägger den på balkongen (Där jag förövrigt nu kan fortfarande höra den, VARFÖR VÄGRAR DEN ATT DÖ?!)

Aja, men efter det blev det lugnt och tyst men då är ju min hjärna redan så pass uppstressad över faktumet att klockan hunnit bli halv 3 så det dröjer ett jäkla tag innan jag somnar iallafall.

SÅ.. här är jag. Inte alls utvilad och redo att gå till jobbet!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback