Lycka

Ååh vad glad jag är! Var grymt skönt med träning och hur konstigt det än låte så var det ännu skönare med promenaden hem. Känner verkligen att jag blir mycket piggare utav träningen, vilket är underbart! :)
Sen att komma hem till min städade lägenhet, och vet a att duschen inte är långt bort skänker också lycka till min förut så kalla vintersjäl. Våren är här <3

Det enda minuset just nu är min brist på pengar som också visar sig i kylskåpen och skafferiet. Börjar kännas tråkigt och tomt där. Längtar tills jag får åka och storhandla och få hem en massa gott som jag kan mumsa på! ^^ 
Eller... det kanske finns någon givmild själ därute som vill bjuda på en massa god mat ? *önska kan man* 

Ne, nu blir det dusch!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback