Må-bra-dag

Hejsan!

Äntligen fungerar statistiken igen. Har varit lite lätt irriterad på det i helgen men nu är allt som det ska igen!
Har just käkat en stor skål med blåbärsyogurt och Cherioos! Underbart gott är det såhär på morgonen.
Har inte så jätte mycket planerat för dagen. Det enda jag planerat in är Zumba ikväll och eftersom att solen skiner så underbart så blir det nog promenad dit!
Ibland är det skönt när allt bara går som jag vill! :D
Anton ligger fortfarande i sängen och latar sig. Han är nog påväg tillbaka till det icke-morgonpigga-stadiet skulle jag tro.

Drömmde något ganska kul inatt. Drömde att jag inte tog mig in på något på högskolan så jag bestämde mig för att läsa lite kurser och så och kom på den smarta iden att jag går om högstadier. Insåg då att jag har blivit på tok för gammal för att gå högstadiet. Alla var små och omogna och vägrade vara tyst när någon annan redovisade. Blev sjukt störd på det så det slutade med att jag hoppade av högstadiet. haha.. Så det kan bli alltså.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback