NamNaam..

Hejsan hoppsan!

Hemmkommen från Body Pumpen. Damn vad jobbigt det var, kan verkligen känna av Zumban alltså. Imorgon blir det ännu värre eftersom att jag bokade in mig på både Pumpen och Zumban imorgon. Shiiet, kommer vara stendöd imorgon! 
Har just käkat  några till Chips utav dom som jag la in på bild nedan. HELT UNDERBARA!!
Kommer typ vara de enda chipsen jag ska köpa sen, (Med någon god dipp ofc) :)

Ska strax hoppa i duschen, känner dock att det är ganska drygt att måste duscha varje dag. Man blir verkligen skitigare snabbare utav att göra det + att håret och hyn verkligen torkar ut. Inte roligt men måste ju, man kan ju inte gå omkring och stinka svett på det här viset.

Ska nog ta mig nått att äta också, behöver lite påfyllning känner jag! ^^



Dagens Charlie
(Även en liten sneak peak på min supersnygga matta)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback