Nej nej nej NEJ!

Godmorgon!

Vaknade upp till en fruktansvärd föraning. Jag känner mig tung i huvudet och ett ständigt kittlande i näsan. Detta måste vara en föraning mot något värre. Kan det verkligen vara så att jag håller på att bli sjuk?
NEEJ! Vill verkligen inte. Har klarat mig hela jäkla vintern förbi kräcksjukor och influensor, inte kan jag väl gå och bli sjuk nu??!..
Är förtidigt att säga, kanske bara går förbi *peppar peppar*

Har just käkat och sitter nu och funderar vad jag ska göra utav denna dag. Förutom pumpen som är ikväll men jag har ju några timmar att fylla med aktiviteter fram tills dess så.. ja.. återkommer om det! :)

Två veckor kvar till lön. VIlken evig väntan alltså. Känner mig fattigare än kyrkråttan själv vilket verkligen suger. Hoppas att man får en bra lön denna månad då.


Crazy eyes

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback