Nyktert initiativ

Såja, då har jag varit en sväng till stan. Blev ett underbart Sub till lunch så för tillfället så är jag mätt och belåten ^^ Tog en sväng på lindex och köpte den där BH:n som jag pratade om igår, fick även med mig två pack strumpbyxor bara för att vara på den säkra sidan. Har ju inte bestämt vad jag ska ha på mig ikväll så, kan vara bra att ha :)
Kör dock på nyktert. Kommer nog göra det resten av denna månad av flera orsaker

1. Har inte råd
2. Man blir ju så jäkla ful :O
3. Det är lika skoj utan (Nej, det är inte en kliche)

Så ikväll så ska jag vara chaufför, dricka icas färskpressade juice och vara SKITSNYGG! och galen ! Awesome.
Ska snart börja kasta ut kläderna ur garderoben så att jag kanske hittar nått att ha på mig.

ALLTSÅ.. svider på min arm så att jag knappt kan skriva.  Charlie klöste mig nyss (typiskt eftersom det senaste rivmärket JUST hade läkt). aj aj aj



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback