OjskiPojski

God"morgon"

Tro det eller ej, men jag har alldeles just vaknat. SJUKT!!
Då var jag ju dock uppe tii 5 imorse så det är kanske inte så konstigt. Vaknade första gången kl 7(!!!!) för att min Jävla katt (!!!!!) Väckte mig(!!!!!) (utropstecken ftw)
Och han vägrade ge sig trotts att jag visade hemskt tydligt att jag inte var intresserad utav hans pussar i ögonen, på munnen och hans ständiga huvudboxningar mot mitt. Slutade med att jag i ilska gick och gav han mat och ja, det fungerade perfekt. Efter det ville han sova några timmar till han också, pehw!

Förresten, VAD har allt detta ståhej kring Walking dead egentligen berott på?
Det var ju inte ens lite bra, det var precis som vilken Zombiefilm somhelst, fast i serie form så att man måste tillbringa ÄNNU fler timmar vid det.
Så, jag kommer nog inte fortsätta se längre än vad jag gjort nu. *Suck*

Idag då kommer mina syskon för syskonmys! *yeeey*
Vi ska käka tacos så en massa film och höjdpunkten på dagen, nya avsnittet utav Supernatural!! ^^
Underbar kväll med andra ord. Jag måste dock åka och handla nå tacokrydda och dylikt. Tacokrydda måste jag handla eftersom att en gubbe snodde min förra gången jag var och handlade, Whats up with that?!



Vem har sakt att ett baslinne inte kan vara en klänning?

Hade iallafall detta igår, snyggt och snabbt! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback