Promenad

Vilken underbar promenad det blev. Gick en annan väg än vanligt och hittade då tillslut en gångväg som gick precis vid älven med en massa bänkar och dylikt! Började längta till sommaren ännu mer då eftersom det kommer säkert vara helt underbart att sitta på bänkarna vid älven då och bara mysa i solen! :)
Det är iallafall mina nya promenadrutt och jag fullkommligt älskar den. Har inte riktigt tyckt om att gå ut och gå eftersom att det är ett ganska tråkigt område att promenera på här runtomkring men ja, äntligen har jag hittat min runda. Den tog ungefär en timma att gå så det är ju alldeles lagom! 

Ska sätta mig och leta upp ett recept på lasange nu och så ska jag åka och handla det jag behöver eftersom att idag ska det banne mig bli av. Vill verkligen ha lasange nu!! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback