Rain

HejHopp!

Nu är jag hemkommen från jobbet. Riktigt jäkla trött nu. Känner mig nästan lite lätt paralyserad. Ska dock iväg till Blåsmark om ett tag på middag. Skönt att slippa laga mat ^^
Gick idag upp för mig att det fasiken är April.. det betyder ju att nästa månad är Maj (mrs obivious)..
SJUKT! Maj räknar jag som "sommar" vilket känns helt fantastiskt!
Det värmer verkligen min själ såhär en kall gråmulen och regning april dag.

Det som är tråkigast med denna månad är just det faktum att jag lever fattigare än någonsin. Har 600kr ungefär som jag ska klar mig på tills nästa Lön (3veckor och 3 dagar kvar).. Så.. fråga inte om jag vill hänga med på något roligt. För jag kommer inte kunna.. *sorg*
Får leva fattigt studentliv utan att vara student... vilket suger!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback