Rastlöshet + Jobb

Har spring i benen men vet inte riktigt vad jag ska göra av det. Sitter och tittar febrilt omkring mig för att hitta något tillfredställande att göra men hittar inget och har inte heller några ideé om vad jag vill göra.
Vet att jag och Anton ska springa iväg på promenad snart (ha.. ha springa på promenad).
Shiet.. Har klockan redan hunnit bli 14.04. Märks verkligen att jag sov längre än vanligt imorse. Dagen blir så kort då!

Är snart en vecka sedan jag jobbade senast. Sånt gör mig verkligen stressad. Vikarielivet är inte hälsosamt, man blir stressad över att inte vet om och när man kommer få jobba igen. Alltid denna stress kring "Hur många dagar kommer jag få ihop denna månad". Ne, måste verkligen ta tag i jobbsöket om studierna uteblir till hösten. Kan ju inte fortsätta såhär.
Funderar faktiskt på att åka till AF och sätta igång min ungdomsgaranti nu igen så att jag slipper känna mig såhär stressad kring om jag ska kunna betala hyran eller inte.

ibland är det jobbigt att vara vuxen! :)



Charlie nu på morgonen

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback