Rejäl utskällning....

Hejsan!

Nyss hemkommen från Blås där jag haft en trevlig pratstund med systrami, Brodrami och Mammami!
Ätit riktigt gott desutom!
Dock fick det ett otrevligt avslut eftersom att Charlie Charles bajsade i bilen..... Han fick sig en rejäl utskällning och han är fortfarande skamsen. Han vet att jag är arg på honom så han cirkulerar litegrann nu runt mig och väntar på att jag ska säga nått gulle gull så att han vågar fram igen.. Men jag tycker gott han kan hållas ett tag för så gör man verkligen inte.

Ska nog säkert snart krypa isäng eftersom det blir upp tidigt imorrn igen. Man kan verkligen känna av när man haft en dålig natt och sen inte tagit någon Powernap.. Huvva vad jobbigt. Men ska nog invänta Anton först. Han borde komma snart :)



Ännu en Lördagsbild!
Love it ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback