Sångfågel

Hemmkommen från Jävre. uj uj så gott det var med mat och fika. Känner mig lite lycklig i själen. Är fatiskt fortfarande mätt även fast vi åt vid 4. SÅ Mycket år jag ^^ 
Stannade ett tag i Blåsmark och kikade youtube klipp med Jeck och Martin! haha finns verkligen mycket sjukt! :D

Men iallafall, påvägen hem hit nu så satt jag och lyssnade på musik i bilen så som jag alltid gör. Sitter och skriker halsen av mig när jag sjunger med till låtarna och börjar då tänka "tänk om någon kunde höra det här". Saknar ju all såkallad talang när det gåller sång och musik. Älskar att sjunga och gör det gärna (även bland folk) eftersom att det är roligt och kul MEN.. haha.. vackert är det ju inte ens lite!  ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback