Starten på veckan

Hejsan!

Måste bara få börja med att berätta att jag dog litegrann inombords imorse. Med brist på något att se på tv så kikade jag lite smått på programmet "Våra bästa år" eftersom jag aldrig sett det tidigare. Och det måste varit höjden utav dålig programm att se. Satt helt seriöst och skrattade konstant! Speciellt på ett ställe där någons fru stuckit iväg med någon farlig typ som ville döda henne och mannen hittar en lapp från henne där det står detta. Han blir såklart sur och utbrister "Damn you [namn]" utan att höja rösten eller på något sätt visa med rösten att jam var irriterad, trotts att detta nog var poängen! hahah älskvärt <3 (Insåg nu att det inte alls låter lika roligt som det var men, ni skulle varit där ;D)

Har inte alls gjort mer idag än att ha lagt mig och sovit litegrann nu efter att jag kom hem från jobbet. Steg nyss upp eftersom att Anton skulle iväg på jobbet och han störde mig med alla sina snooze. Ingen fara med det dock, jag kan ju inte sova bort hela dan heller!
Ska ta och fixa mig nå Frunch nu sen, tjah.. får vi väl se vad som händer ! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback