stress stress stressssss...

Hejsan!

Känner mig grytm stressad trotts att jag egentligen inte har jättebrottom för tillfället.
Tog med mig Charlie ner på stugan idag så han för första gången fick springa omkring utomhus. Jag har nog aldrig sett honom så lycklig. Han skuttat och sprang omkring som besatt ute i gräset. Han passade även på att klättra lite i träden som fanns. Sen så gav ju mormor och morfar (mamma och pappa min alltså x) honom en massa lax, räkor grädde mm så har mår nog rätt gott just nu. Hehe.. kan kanske kommer förssöka rymma tillbaka till stugan, vem vet ^^ 

Var iallafall hemskt gott med påskmiddag och självklart efterrätt på det! Så jag är också mätt och belåten kan man säga. Skjutsade hem syskonen efteråt och stannade ett tag för att hjälpa Martin knåpa ihop ett CV. Han är ute i jobbsökarsvängen just nu för ett sommarjobb. Hoppas att han hittar något!

Skyndade mig sedan hem och hoppades på att jag skulle komma hem i tid till att promenera till jobbet men kände att det blev på håret alltså. Så promenaden till jobbet skjuter jag upp tills imorgon ( om vädret tillåter ). Ska strax sätta mig i bilen och köra iväg för en natt på jobbet. Skönt! :)


Tog tyvärr inga bilder idag, sjukligt dumt utav mig. Hade säkert kunna ta några riktiga godingar på Charlie idag men.. ja.. strunt samma! 

God natt allesammans!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback