Studie Ångest

Ännu en gång så måste jag skriva av mig angående denna fruktansvärda studieångest.
Satt precis och försökte gå ihop min ansökan till universitetet och drabbas av denna tunga känsla "jag-vet-inte".
Jag vet verkligen inte vad jag vill, den eviga frågan... Vad vill jag bli när jag blir stor?
Ska man verkligen aldrig lyckas komma på ett svar på den frågan som man haft sen man var 5?
Tydligen så blir det inte lättare med åren, det är då ett som är säkert.

Eftersom att jag är säker på att jag inte tar mig in på den linje jag vill, så vet jag inte riktigt vad jag ska välja i andra hand.. *suck*

Och sen denna flytt (Ja jag vet att jag skrev om detta för inte så längesedan men det närmar sig verkligen nu).. Vill jag flytta?


Vad vill jag?



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback