Tillskott i familjen

Nu igen så har familjen Engman / Holmström fått sig ett litet tillskott.
Denna gång utav katten Prisse som ska bo här medans svärmor är på semester.
Än så länge vill Charlie inte riktigt acceptera denna nykommling  och går omkring och låter som en katt på krigsstigen hela tiden. Dom har ju dock bara träffats ett par timmar ännu så detta går nog med största sannolikhet om. Jag är dock beredd på att väckas utav catfight (bokstavligen) inatt.
Min önskan är ju att dom ska bli bästaste bästa vänner, det återstår att se om denna önskan slår in.

Har varit och jobbat idag villket har kännts fantastiskt. Ska snart gå och vika ihop kläderna som min kar tvättat eftersom han smart nog lagt ALL tvätt på sängen.. Hmmm.. Inte roligt. Är HUR mycket som helst.
När jag skulle gå hem från jobbet så blev jag liiiite sugen att springa upp på stan och kika lite i butikerna såhär på tjejkvällen men för första året på mycket mycket länge så lyckades jag hålla mig till min Bojkott till tjejkvällen. Är ju så sjukt jobbigt.. Får bli någon annan dag när mindre människor är ute på stan :D

BTW!!!!!!!!!!
Biljetterna till nattpremiären av Pirates of the Carribbean är BOKADE!!! *Lycklig*
Längtar <3



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback