Valborg

WHAT?!

Vad sjutton?!
Det är ju Valborgsmässoafton idag, det har jag visst missat, litegrann iallafall.
Helt sjukt att man inte har något skoj planerat. Man brukar ju alltid dra ihop en massa vänner och hitta på nått skoj. Konstig valborg iår!

Våra kissar har det mycket bättre nu. Prisse har äntligen börjat gå på lådan iallafall och gå omkring i lägenheten och ligger gärna och myser med en i soffan. Så det är ju ett pluss. Charlie vägrar ju dock att ha något med honom att göra men, ja, det spelar mindre roll faktiskt!
Idag ska jag och Anton ner på stugan och äta Langos (Jamen ser man på, Valborgsfirande har jvi ju där!! :). Kommer bli så sjuukt gott så jag kan knappt bärga mig till middagen.
Innan det så har vi lite småpyssel att göra, lite ansökningar att skriva och annat små plock!

Måste checka in på YR och kolla om vädret ska hålla sig såhär fint eller om kyla och regn väntar (Ser ett moln som ser läskigt ut i fjärran)



Hmmm, är inte riktigt 100 på det här med gula naglar, ser det inte ut som att man har någon form utav allvarlig sjukdom?! Aja, man måste ju testa :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback