Väntan

HUR får man en katt att lära sig att inte slicka i diskkon??!
Han lär sig då aldrig hur jag än gör...

Iallafall, färdigstädat (bara Antons del kvar ^^) och mätt i magen efter en stor portion fiskpinnar, potatismos och babymorötter! Var riktigt gott och gör nu mitt bästa för att i lugn och ro smälta maten. Dock så ska jag promenera iväg om 40 minuter så får hoppas att jag är "färdig-smält" då xD
Ska bli ritkigt riktigt skönt att åka iväg och träna idag. Skönt att se fram emot träningen för en gångs skull, oftast tar det ju faktiskt emot ganska mycket!.
Inväntar iallafall Frida just nu som ska promenera och Pumpa med mig! 

När jag kommer hem ska jag nog tända en massa ljus och mysa framför tv:n. Det är något som jag gjort nu i många år när jag har städat. Älskar att tända massor med ljust när mitt rum (nu lägenhet) är välstädat och snyggt för att riktigt njuta utav det är det är som allra bäst! För stökigt blir det ju alltid igen x)

Men.. Nu ska jag gå och byta om så att jag är redo när Frida kommer!

Kommentarer
Caroline

Man lär katten att den inte får vara på bänken ;) Min kisse går inte ens upp på bänken för han vet att han inte får :)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-04-07 @ 19:26:31




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback