WOHO <3

Gokväll!

ojojoj så tunga mina ögonlock är. Ska verkligen bli skönt att hoppa isäng när det nu blir dax! :)
Har varit så sjukt duktig idag, är verkligen superstolt över att jag inte bara suttit hemma och tittat på House (som vanligt). Promenerade iväg vi 4 till korpen, hade ett pump pass, gick till solariet och solade, gick hem!! 
Känner mig riktigt riktigt jäkla duktig!! ^^
Känner dock av allt nu. Min kropp känns tung och öm, blev kanske lite mycket ^^

Nu har jag precis avnjutit middag framför ett avsnitt utan House och nu börjar det vara dax att hoppa i duschen. Lär nog stanna där förevigt skulle jag gissa. Om inte så blir det sängen efter det eftersom att imorgon ska jag iväg på jobbet.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback