5 dagar kvar

Hejsan!

Kom just hem från Zumban, Awesome som vanligt!! 
Och som vanligt älskar jag känslan av att ha hela dagen framför mig nu när träningen är avklarad för dagen. Hade tänkt gå på Bodypump ikväll men avbokade den nu när jag kom hem. Ville ha en hemmakväll!

Har desutom köpt årskort idag!
Så nuy måste jag träna MINST ett år till!! ^^
Hoppas jag får detdär "Gröna korpenkortet" denna gång så jag får en massa rabatter. Har inte fått det ännu av någon anledning :/

Hehhe, Charlie ligger här framför mig på divanen och såfort jag rör vid honom så tdrar han bort tassen och tittar äcklat på mig. Undra om han har insett att svett luktar blä! ;D
Han är så rolig när han blir sur!

Ne men nu ska jag väl hoppa i duschen. Blir en KALL dusch idag eftersom att allt är varmt.
JAG är varm
Varmt ute
Varmt Inne
Varmt i bilen

varmt varmt varmt.... But i Love it!! (Btw, 5 dagar kvar nu) ;)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback