6 dagar kvar (nedräkningen har börjat)

Hejhopp!

Är tillbaka från shoppingrundan. Köpte faktiskt lite saker (ganska ovanligt faktiskt)
Idag blev det:

- Dusch creme coconut / Lime
- Läppglans coconut /lime
- KjolShorts
- Bikini underdel
- Benvax

En hel drös med grejjer med andra ord!
Allt hör till tukrietresan (som jag börjat räkna ner till i rubriken) :)
Anton ska få vaxa min ben någondag då han har tid. Gissar att det blir till helgen!
hehe, har ju redan börjat packa min resväska. Känns både bra och lite sjukt, jag menar det är ju ändå rätt många dagar kvar! :)
Ska doock gå igenom igen och ta bort lite onödiga saker. MAn ska ju inte dra med sig hur mycket som helst utan man måste ju behärska sig! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback