AF

Hejsan och Godmorgon!

Nu är detta med sovmorgon över för min del. Idag återgår jag till jobbet med 3 nätter! Helt lugnt faktiskt! :)
Det sorliga är ju att snart är lyxen med schema jobb slut och jag återgår till att vara ledsen vikarie igen. Blää, får väl hoppas att detta år ger mig ett vanligt hederlig jobb istället. 
På tal om att "få jobb", har fått en kallelse idag från arbetsförmedlingen, kan dock inte alls gå på den och dom är OMÖJLIGA att få tag i, helt sjukt! Får ta och åka förbi idag (Men mest troligt gör jag det på måndag istället). Får väl se om dom blir glada, gissar på NOT! Det jobbiga är ju att jag då måste fixa min "läxa" som jag hade till nästa kallelse. BLUBB!!!

Ska ta och käka nå frukost, städa undan här och sen dra till Jävre!
Jepp så får det bli!



Kommentarer
Anonym

hallåhallåhallå :3



2011-08-05 @ 13:25:08




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback