Ännu mer Sommar!

Helt älskvärt att vi fått lite sensommar. Jag trodde aldrig att det skulle ske men ser man på, det gjorde det!!! ^^
Sitter och väntar på att Frida ska komma förbi. Vi ska ju nämnligen på Zumba nu på förmiddagen. Kommer bli hemskt skoj. Ska ta och köpa ett årskort idag också så att träningen kan fortsätta när jag kommer hem från Turkiet.
Kommer ju så mycket spännande nya pass nu på höstschemat (+att det blir Zumba 2 ggr i veckan istället för 1:))
Kommer nog bli finfint. Men som sakt, måste köpa kortet idag för dom höjer ju priserna snart!!

HAr inte hunnit med så mycket annat nu på morgonen.
Har ätit min vanliga frukost som består av 2 mackor och blåbärsyoghurt med Special K red berries! 
Har även suttit och sett lite Solsidan. Försöker verkligen lära mig att gilla det programmet men ja, är inte riktigt fast ännu.
Aja, ska gå och borsta tänderna och göra mig färdig för träning! 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback