Disken, golvet, ytorna

Godmorgon

Vet att jag skriver det ofta men alltså... vad trött jag är!
Min hjärna har blivit lite potatismos efter alla nätters jobb och avbrutna sömnsträckor. Jobbigt verkligen.
Låg och sov mellan halv 8 imorse och 12 (Brukar inte sova så länge när jag jobbat men jag var verkligen slut). Är fortfarande helt slut och huvudet dunkar.
Ska bli skönt att få vara ledig en natt nu och få ta igen sig litegrann.

Finns så mycket att göra idag, disk, städ, tvätt(?) etc etc
Men finns orken?!
Knappast..

Ikväll blir det Bodypump med Frida. 
Känner för att börja packa inför turkiet nu.
Det är verkligen nära. Jag längtar så myckt. Kommer nog snart börja packa, kan inte vänta mycket längre! :)



Im going crazy

Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2011-08-28 @ 16:47:02




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback