Första skoldagen

Godmorgon!

Jag kan inte låta bli att deppa lite när det n är första skoldagen och att jag inte går i skolan. Blubb så trisst!
Har dock fullt upp ändå. En sånn här dag som man får lite ont i magen av att tänka på.

Ska åter igen ringa till mekanikern angående bilen, och trotts att jag ringt en gång redan för 2 veckor sedan så är jag fortfarande lika nervös och proceduren kommer vara minst lika lång innan jag tar tag i det.
Sen skulle jag behöva en sväng till banken och fixa litegrann. Ett samtal till chefen skulle jag behöva göra. Ska även träna och jobba desutom.

Usch, blir så nervös när jag har så mycket viktigt att göra!

Kommentarer
Josefin

Lottar ut tre heta presentkort i bloggen just nu, 2000kr,1000kr och 750kr!



Blogg: http://reloadmee.blogg.se/
2011-08-22 @ 13:09:38
Frida

ja, konstigt att du inte går skola ;) ist börjar jag o jess i backa :o kul men ganska trist att vi inte hamnade i samma klass :/ :)



2011-08-22 @ 17:29:17




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback