Fortfarande ingen sömn

Godkväll!

1 timma kvars tills jag ska befinna mig på jobbet. Har aldrig haft tid att gå och lägga mig så jag är verkligen sjukligt trött just nu, får verkligen hoppas att jag får sova ordentligt inatt annars går jag nog under.
Som ni förstår så är det jobbet som väntar för min del ikväll.

Spinningen var sjukt tung idag, men det känns verkligen bra när man kliver av cykeln och passet är klart för dagen. Då mår man gott i själen. Spenderade nästa hela resterande dagen med att spela rollspel hos Jonte och Sofia. Har inte alls speciellt mycket att berätta känner jag. Jag borde verkligen dammsuga just nu men vet inte om jag orkar. Jag sitter ju näst inpå och sover just nu. Kämpa Jenny, bara några timmar kvar tills du får sova :)

Kommentarer
Anonym

hallåhallåhallå? :3



2011-08-06 @ 20:44:09




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback