Friday night

Hejsan!

Blev en sväng till stan och så, vi åt bland annat på grillbuffén igen.
Gäller ju att passa på, näst sita gången idag (Imorgon är sista gången) så nu säger vi bye bye grillbuffe. Tråkigt men sant. Vi cyklade in till stan, vilket faktiskt var väldigt härligt. Jag brukar hata att cykla men det var inte alls så farligt som jag minns det.

Nu sitter vi härhemma. Vi hade massor av planer vad vi skulle göra nu på kvällen.
Skulle dock vilja döda Antons dator eftersom det helt plötsligt blev han och den istället. Tråkigt..
Får väl se om vi tar upp något av detdär vi skulle göra eller. Man vet ju aldrig.

Imorgon är det ingen ro och vila för min del. Ska upp och iväg till Skellefteå med systra miii för lite shopping medan grabbarna (Martin och Anton) hittar på något härhemma. Jag gissar att det blir xbox spelande x)
Sen på kvällen är är det syskonmys som somvanligt innehåller taco och massor med film. Egentligen ska det ju vara supernatural men det har ju inte börjat om ännu så, filmtajm istället! :)

Hmm ja, så ser det ut ungefär! :)

Kommentarer
Anonym

hallåhallåhallå



2011-08-12 @ 23:36:26




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback