Fryser

Ujujujjj.. Börjar bli kallt i lägenheten nu igen! 
Inte alls kul.
Ska ta och göra mig nå frukost och sen ska jag göra min underbara paj som jag alltid tjatar om eftersom jag ska vara en underbar dotter / syster och åka ner och bjuda familjen på den. Duktig Jenny! Så denna gång ska jag INTE sitta härhemma i min ensamhet och äta, icke då! :)

Skulle egentligen på Bodypump idag men jag har tänkt hoppa över det. Hela min kropp behövder vila, särskillt benen som är utsatta i allt man gör. Det ska faktiskt bli riktigt skönt ska jag säga er! Har ju ännu en ledig dag / natt idag så även detta är hemskt skönt!

Fick andra antagningsbeskedet idag. Var denna gång 380:onde reserv. Första antagningen var jag ju 1107 reserv. Helt galet egentligen att jag stigit över 700 platser. Tänk.. Man kanske har en chans att ta sig in någongång med andra ord. Inte ta något förgivet lixom. Nä men jag ska ta mig in.. det har jag bestämmt. Om inte idag så... Något annat år! Så är det bara..

Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

allt bra? :)



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-08-09 @ 13:01:39




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback