Gamla Chips

Alltså, Chips som legat i en öppnad påse i en vecka dom är verkligen de bästa chipsen. Kan knappt sluta äta förrens det är slut. Har precis lyckats lägga band på mig själv men påsen är nästan helt tömd. GOTT var det om inte annat!

Det är ungefär en timme kvar tills jag ska sätta mig i bilen / på cykeln och dra vidare till Bodypumpen. Som vanligt är jag inte speciellt taggad men det känns alltid bra när det är gjort. Särskillt idag eftersom att idag slipper jag åka till jobbet dirrekt efteråt utan jag kan åka hem, duscha, krypa ner i min Onepiece och sen bara må gått. Har fixat hem maaaassor med nya filmer så blir väl att se på någon antar jag (Jecka det kan vara bra för dig att veta, kommer finnas gott om film till nästa syskonmys ;)

Blir att fixa middag efter träningen också! Helt underbart härligt. heheh, nu började jag ju nästan l'ängta till träningen eftersom jag hade så mycket mysigt för mig efteråt!! :)


Kommentarer
Anonym

hallå..hallå...hallå... ? :(



2011-08-04 @ 15:51:55




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback