Godmorgon!

Klockan ska snart till att bli 10. Jag har hunnit äta frukost och boka en tvättid.
Ska nog lägga mig och vila någon timma tills det är dax att börja med den. Medans jag tvättar ska jag passa på att diska och dammsuga. Känner att det var väldigt längesedan jag tog tag i sådant. Trotts det så är det inte en allt för stor katastrof, dock inte alls så bra som det borde vara.
Funderar litegrann hur jag ska göra med Bodypumpen idag. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå på den eller inte. Det jag vet är att jag ska och jobba ikväll!
Har precis skickat in betalningen till ESTA. Nu väntar jag bara på att få ett godkännande. Funderar dock om detta är något jag ska skriva ut sen och ta med mig eller om detta är något som sköts via data ?



Jag idag, lite lätt sliten!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback