HETTA!!!

Ajajajajj, mina beeen!
Vi har precis vaxat dom, och nu ser det ut som att jag är sjukt på riktigt. Dom är röda med jättestora "finnar" typ. Bir helt galet förstörd av vax men ja, tur att det går bort efter ett dygn eller så.
Vi kommer dock måsta dra en vända till på det vi missat. Brukar alltid bli en massa ställen som man missar eftersom det knottrar sig så mycket. Svårt att se då!

Nu ska jag försöka få på mig nå byxor på mina svullna ben och sen ska jag dra till jobbet!
12 timmars arbete står framför mig! :)



Såhär ser mina "kokande" ben ut just nu!!

Kommentarer
Anonym

gissa vem som råkade stiga upp kl 5....fast jag insåg jag inte beövde stiga upp föränn 6! ._. en ledtråd: hallå.....hallå....hallå.........



2011-09-01 @ 05:56:01
Anonym

HallåhallååååhallåååHallå! :)



2011-09-01 @ 06:51:21
Anonym

vem e min lilla hallåhallå vän jag verkar ha fått :O



2011-09-01 @ 21:53:47




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback